Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci când cumpărați online produsele noastre. Totuși dacă nu sunteți multumiți de produsele cumparate, le puteți returna cu respectarea condiţiilor de retur de mai jos:
Returnarea produselor
În conformitate cu dispozitiile legale în vigoare, aveti dreptul de a va retrage din contractul de vanzare, returnând produsele cumpărate, într-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizica a acestora (personal sau prin intermediul altei persoane indicate de către dvs., alta decât transportatorul), fără invocarea vreunui motiv și fara penalități.
Conditiile referitoare la produsul returnat
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Coletele ce nu corespund din punct de vedere al împachetării vor fi refuzate.
Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Renunțarea la produsele cumparate se face doar în urma unei înstiințări prin e-mail, la contact@mobilamobistil.ro, sau prin completarea formularului pe care il găsiți la www.mobilamobistil.ro/formular-returnare-produs .
Returnarea contravalorii produselor achiziționate de pe mobilamobistil.ro se va efectua, în aproximativ 7 zile de la data recepției produsului/ produselor de la cumparatorul care s-a retras din contract.
Rambursarea contravalorii produselor se va efectua prin virament bancar pentru aceasta vă rugam să ne indicați contul IBAN în care doriți returnarea contravalorii produsului.
Cumpărătorul va suporta toate costurile direct legate de returnarea produselor.
Produse care nu sunt acceptate la retur
– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare
– produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesivă și/sau întervenții neautorizate, produsele cărora le lipsesc accesorii etc.
– dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezasamblat/asambalat.
Te rugăm să verifici integritatea fizica a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.